FAQ
Bestellen
Zoek je items op in onze webshop en voeg deze toe aan je winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en volg de stappen in de kassa om je bestelling te plaatsen.
Maak eventueel een account aan, vul je adresgegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling.
Je bestelling is dan geplaatst en je ontvangt zo snel mogelijk een orderbevestiging via de e-mail. 

Jazeker! Hydroseals verzendt wereldwijd. 

Ondervind je problemen bij het bestellen in onze webshop? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zullen je dan stap voor stap helpen met het plaatsen van je bestelling. 

Binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging in je inbox. 

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Mogelijk is de e-mail in de spambox of ongewenste mail map terechtgekomen.
Staat de orderbevestiging inderdaad tussen de spam, voeg ons e-mailadres dan toe aan je lijst met veilige afzenders.
Dan komen in de toekomst onze e-mails altijd in je inbox terecht. 

Staat de orderbevestiging echter niet in je spambox, check je bestelling dan even via je account in het tabje 'Bestellingen'. 
Of neem contact op met onze klantenservice.

Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt?
Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail of neem telefonisch contact met onze klantenservice op om je gewenste wijziging door te geven.

Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering natuurlijk graag uit. 

Betalen

Je kunt bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethodes: iDeal, creditcard en op rekening. Op rekening is enkel mogelijk voor zakelijke klanten. 

Het is mogelijk om als zakelijke klant de bestelling achteraf te betalen. Dit kan enkel nadat het verzoek tot achterafbetaling door ons is geautoriseerd.
Voor particulieren is dit helaas nog niet mogelijk.
Levertijd & Bezorgen
Wij proberen het assortiment zo volledig mogelijk op voorraad te houden, maar helaas lukt dit niet altijd.
Voor producten die niet op voorraad zijn is de levertijd aangegeven bij het product. 

Standaard verzending is binnen Nederland en België €10 (excl. BTW).

Ja, dat kan. Zodra wij jouw bestelling aan de bezorger hebben meegegeven, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code.
Hiermee kun je de levering van jouw pakket volgen.

Ja, je kunt een ander verzendadres invullen dan je factuuradres. Je bestelling kan je bijvoorbeeld op je werk of bij iemand anders laten bezorgen.

Ja, wij bezorgen wereldwijd.

Onze oprechte excuses als jouw bestelling onvolledig wordt bezorgd.
Neem contact met ons op via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@hydroseals.nl en dan zorgen we dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk wordt nagestuurd.

Retour & Garantie

Mocht het zo zijn dat je bestelling is beschadigd of heb je een andere fout ontdekt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@hydroseals.nl.
We lezen je bezwaren en beoordelen deze. Als alles duidt op een slecht geproduceerd product dan kan je het op onze kosten retourneren en krijg je een nieuwe.

Bij het retourneren van je product wordt het bedrag teruggestort op de manier zoals de order betaald is. 

Binnen Nederland is retourneren gratis. Het retourneren van items vanuit andere landen is op eigen kosten. 

Dat kan gebeuren.
Mits je het artikel nog niet hebt gebruikt en het in de originele verpakking zit, mag je het ruilen binnen 14 dagen na aankoop. Niet goed, geld terug.
Vraag eenvoudig een retourformulier aan via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@hydroseals.nl en volg de instructies. 

Garantie op onze producten wordt bepaald aan de hand van de categorie, op de meeste producten geldt echter de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Er is geen garantie op producten waarbij schade is ontstaan door onjuist gebruik of onjuiste behandeling, slijtage na veelvuldig/langdurig gebruik of bij vermoeden van misbruik van de garantie.

Wil je hier meer over weten? Neem dan een kijkje in onze algemene voorwaarden. 

Service & Contact
Hydroseals is op werkdagen bereikbaar van 08:30 - 17:00 uur.
Telefonisch +31 (0)85 08 06 119 , per e-mail info@hydroseals.nl

Of neem eenvoudig contact met ons op via ons contactformulier.
We doen echt ons best om elke klant blij te maken. Met kwalitatieve producten en goede service.
Natuurlijk gaat er ook nog weleens iets mis of zijn er dingen die beter kunnen.

Mochten we dat zelf niet in de gaten hebben, laat het ons dan weten via info@hydroseals.nl.

Staat je vraag hier niet bij?

Stuur dan een mailtje naar info@hydroseals.nl of neem contact met ons op via ons contactformulier.
We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.